KataleaConsulting d.o.o. je kadrovsko svetovalno podjetje, ki združuje različne strokovnjake z znanjem in dolgoletnimi izkušnjami iz kadrovskega področja.
Naši naročniki nam zaupajo zaradi strokovnosti in predanosti delu.
Vsi izbrani kandidati in kandidatke se zaposlijo direktno pri podjetju, za katerega kandidirajo in je zanje storitev brezplačna.
Trenutno za odlično in mednarodno priznano podjetje iz okolice Ljubljane iščemo kandidate in kandidatke, ki bi jih zanimala kandidatura za delovno mesto STROKOVNEGA SODELAVCA NA PODROČJU MARKETINGA ZA HČERINSKA PODJETJA.
Potrebna znanja:
- Večletne izkušnje iz različnih področij marketinga
- Izkušnje iz vodenja in gradnje blagovnih znamk
- Poznavanje zakonitosti merchandisinga in urejanja prodajnih mest – planogrami, police, sekundarne izpostavitve
- Poznavanje osnov prodaje in zakonitosti za doseganje rezultatov
- Dobre sposobnosti analiziranja podatkov
- Znanje hrvaškega in angleškega jezika
- Dobro poznavanje Office orodij
Delo bo obsegalo:
- Implementacijo prenosa poslovnega modela podjetja na trge hčerinskih podjetij – na začetku s fokusom na prodajna mesta
- Pomoč in izobraževanje prodajnih ekip, za doseganje zastavljenih ciljev
- Obiske trgov hčerinskih podjetij s fokusom na Hrvaško in Slovaško
- Razvoj sekundarnih izpostavitev, stojal, displayev
- Pripravo planogramov
- Sodelovanje na prodajnih sestankih
V nadaljevanju razvoja delovnega mesta:
- Spoznavanje in vpletenost v ostale funkcije marketinga na trgih hčerinskih podjetij
- Vodenje marketinške ekipe in koordinacija s hčerinskimi podjetij za doseganje zastavljenih rezultatov
Osebne kompetence:
- Odgovornost do svojega dela
- Samoiniciativnost
- Želja po doseganju rezultatov in razvijanju tržišč
- Želja po sodelovanju v team-u in potovanjih
Karierni razvoj:
- Prvo obdobje (trajanje je odvisno od predhodnih znanj in delovnih rezultatov) bo posvečeno obiskovanju trgov hčerinskih podjetij in spoznavanju zakonitosti le-teh. Fokus bo na vodenju celotnega merchandisinga – od planiranja izpostavitev, razvoja stojal, displayev, razvoja idej za najboljše rezultate na prodajnih mestih, priprave akcij in aktivnosti za doseganje prodajnih rezultatov.
- Nadaljnji razvoj predvideva postopno seznanjanje z ostalimi funkcijami v marketingu s ciljem prevzemanja vodenja marketinga na trgih hčerinskih podjetij in sodelovanja z vodstvom le-teh, za doseganje zastavljenih ciljev podjetij.