logo_edit5logo_edit5logo_edit5logo_edit5
  • Domov
  • O nas
  • AKTUALNI OGLASI
    • Oglasi po abecedi
  • Zaključeni projekti
  • Iskanje in izbor kadrov
  • Razvoj kadrov
    • Metoda ocenjevalnega centra
    • Redni letni razgovori
    • Usposabljanja in izobraževanja
  • Kadrovska administracija
  • Javni razpisi
✕

FINANČNI KONTROLOR m/ž

  • Domov
  • Oglasi - zaključeno
  • FINANČNI KONTROLOR m/ž

Za našega naročnika, zelo uspešno mednarodno proizvodno podjetje iz Logatca iščemo primerne kandidate za delovno mesto FINANČNI KONTROLOR

Naloge in odgovornosti:

  • Zagotavljanje učinkovitega upravljanja in delovanja finančnega oddelka
  • Nadzor nad obveznostmi, terjatvami (vključno s kreditnimi pogoji), priprava in spremljanje proračuna ter pripravo poročil in analiz
  • Skrb za vodenje glavne knjige in pomožnih evidenc za zagotavljanje točnih finančnih podatkov in pravočasne priprave računovodskih poročil.
  • Skrb za finančno planiranje, ki zagotavlja finančne projekcije za uspešno načrtovanje prihodnjih poslovnih strategij.
  • Načrtovanje in izvajanje notranje kontrole in nadzor nad finančnimi praksami, z namenom zagotovitve zanesljivih finančnih informacij in zaščite družbe pred goljufijami in zlorabami finančnih sredstev.
  • Upoštevanje predpisane zakonodaje in izvajanje postopkov skladno s predpisi.
  • Odgovornost za finančne pobude in vodenje prizadevanja v zvezi z razvojem natančnih stroškovnih standardov, analizo dobičkonosnosti, vodenjem inventurnih evidenc ter usklajevanje vodenja procesa kapitalskih odobritev.
  • Odgovornost za pravočasno in natančno davčno poročanje, vključno z davki na dobiček in DDV.
  • Spremljanje sprememb v prodaji, stroških blaga in odhodkih, z namenom priprave finančnih priporočil.
  • Odgovornost za razvoj in predložitev točnega in pravočasnega poročanja v skladu s ciklom finančnega pregleda družbe, vsakoletno ali izredno revizijo, ki jo izvaja družba ali tretje osebe, ali kakršnim koli zakonskim poročanjem.
  • Mentorstvo zaposlenim v oddelku.
  • Pomoč pri pripravi dolgoročnih strateških in letnih poslovnih načrtov.
  • Zagotavljanje finančne podpore za večje projekte v celotnem podjetju.
  • Zagotavljanje pravočasnega in natančnega vlaganja vseh davčnih obračunov ter zagotavljanje, da so vsa davčna dovoljenja in potrdila posodobljena.

Zahteve:

  • stopnjo ekonomske izobrazbe.
  • Vsaj 7- 10 let izkušenj finančnega poslovanja in kontrolinga v proizvodnem okolju.
  • Zelo dobro poznavanje računovodskih standardov in davčne zakonodaje.
  • Poznavanje davčnih zahtev pri poslovanju.
  • Sposobnost za delo v vodstvenem timu.
  • Odlične analitične sposobnosti.
  • Napredno znanje angleškega jezika.
  • Napredna uporaba orodij Ms Office.

Kandidatom nudimo:

  • Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev z možnostjo dolgoročnega sodelovanja.
  • Dinamično delo v uglednem mednarodnem proizvodnem podjetju.
  • Možnost strokovnega razvoja in napredovanja v globalno priznanem podjetju.

Če ste se v opisu prepoznali, nam pošljite prijavo čimprej na prijave@katalea.si

Sorodne objave

26. februarja, 2025

PRODUKTNI VODJA M/Ž – Savinjsko-šaleška regija


Preberi več
11. februarja, 2025

VODJA PROJEKTOV / STROJNI PROJEKTANT (M/Ž) – GORENJSKA


Preberi več
21. januarja, 2025

POMOČNIK DIREKTORJA (m/ž) Lokacija dela: Kitajska


Preberi več

KataleaConsulting d.o.o.

Cesta na Okroglo 7
4202 Naklo
Slovenia

Kontaktni podatki

info@katalea.si
+386 31 410 600
+386 31 302 386
+386 4 510 64 41

O nas

Z ekipo lastnih strokovnjakov ter slovenskih in mednarodnih zunanjih sodelavcev skrbimo za celovite rešitve na kadrovskem področju.
© 2018 - 2022 Katalea Consulting
  • Pogoji zasebnosti
  • Piškotki
  • Izjava o varstvu podatkov
  • Stran ni prevedena
  • Pogoji zasebnosti
  • Piškotki
  • Izjava o varstvu podatkov