Naš tokratni naročnik je uspešno proizvodno in mednarodno uveljavljeno podjetje s tradicijo iz Vrhnike.
Podjetje v svoj kolektiv vabi izkušene kandidate in kandidatke z ustreznimi izkušnjami in znanji, ki bi jih zanimalo delovno mesto PROJEKTNEGA VODJE V MARKETINGU ZA HČERINSKA PODJETJA.
Za razpisano delovno mesto iščemo kandidata, ki izpolnjuje naslednje pogoje:
Opis delovnega mesta:
- Planiranje, organiziranje, usklajevanje in nadzor ter uresničevanje marketinških aktivnosti in budgetov na trgih hčerinskih podjetij (HP)
- Prenos prodajno – marketinškega modela matične firme na HP trge, skrb za enakomeren in primeren razvoj marketinga in njegovih aktivnosti na posameznem HP – trgu in priprava marketingškega nastopa za različne blagovne znamke na trgih hčerinskih podjetij
- Oblikovanje, usmerjanje, izvajanje ter usklajevanje marketinških aktivnosti za HP
- Priprava operativnega plana marketinških in prodajno podpornih aktivnosti, terminov in vsebin po HP ter izvajalcev za posamezno aktivnost
- Usklajevanje z direktorjem in usmerjanje specialistov za marketinške aktivnosti v centralnem MKTG SLO za izvedbo nalog po planu, vsebini in rokih za vse HP – je in strokovnjakov v HP
- Priprava vseh potrebnih marketinških prezentacij, poročil, analiz, stroškov, korekcije aktivnosti v primeru potreb ali sprememb, obvestil… ipd…
- Aktivno sodelovanje s prodajnimi in marketinškimi ekipami v državah hčerinskih podjetij
- Izvajanje nalog po zadolžitvi direktorja mktg in izvajanje strokovnih nalog ter sodelovanje v mktg kampanjah firme …in podobno po planu in zadolžitvah direktorja mktg)
- Ostala sorodna dela v skladu s strokovno usposobljenostjo zahtevami delovnega mesta, politiko, cilji in strategijo družbe ter navodili direktorja.
Odgovornosti:
- za enakomeren in primeren razvoj marketinga v posameznem HP,
- za prenos prodajno – marketinškega modela in marketinške strategije, TK in celostno podobo BZ ter firme Unichem,
- za pravočasno, kvalitetno, strokovno opravljeno lastno delo,
- uresničevanje planiranih marketinških aktivnosti,
- za sprejete strokovne odločitve,
- za izobraževanje delavcev, kupcev in prodajnega osebja,
- za zakonitost dela in poslovanja ter za delovna sredstva v službi.
Pričakuje se:
- Izobrazba: univerzitetna izobrazba ekonomske, družboslovne ali druge ustrezne smeri
- Vsaj tri leta izkušenj na vodstvenem področju marketinga v proizvodno tržnem podjetju, s fokusom na razvoju tujih trgov
- Poznavanje osnov in zakonitosti direktne prodaje in dela preko različnih prodajnih kanalov
- Znanje marketinških aktivnosti (celoten marketing mix) s poudarkom na aktivnostih na prodajnih mestih (izpostavitve, akcije, urejanje prodajnega mesta, zasedanje najboljših pozicij, razvoj)
- Vodstvene sposobnosti in organizacijo dela za doseganje zastavljenih prodajnih ciljev
- Poznavanje različnih stopenj razvoja blagovnih znamk na različnih trgih
- Odlična strokovna pisna in ustna komunikacija
- Zelo dobro znanje angleškega in hrvaškega jezika
- Dobro poznavanje Excel in PowerPoint orodij
- Poznavanja dela prodaje v podjetju in podpore prodajnih funkcij
- Zagnanost in zavzetost pri delu ter teamsko delo
Nudi se
- Delo in izkušnje v dinamičnem mednarodnem podjetju
- Stabilno delovno okolje
- Stimulativno plačilo za delovno uspešnost
- Možnosti izobraževanja za osebno in poslovno napredovanje
- Ambiciozno in strokovno ekipo, ki jo vodi močan timski duh
- Zaposlitev za nedoločen čas, s poizkusno dobo 6-ih mesecev