KataleaConsulting d.o.o. je kadrovsko svetovalno podjetje, ki združuje različne strokovnjake z znanjem in dolgoletnimi izkušnjami iz kadrovskega področja. Naši naročniki nam zaupajo zaradi strokovnosti in predanosti delu.
Naš tokratni naročnik je podjetje, specializirano za področje umetne inteligence, razvoja aplikacij s področja podatkovne in kibernetične varnosti ter razvoja specializiranih programskih rešitev za stranke iz tujine. Za njih iščemo
Pomočnika v prodaji
Naloge in odgovornosti:
- izvaja različne pisarniške naloge za učinkovito in organizirano poslovanje podjetja,
- odgovarja na poizvedbe po telefonu, e-pošti in ostalih poteh ter jih po potrebi usmerja na ostale zaposlene,
- obdeluje dohodno in odhodno pošto,
- opravlja osnovne knjigovodske naloge, izdaja račune in dobavnice,
- spremlja raven zalog in naročate zalogo po potrebi,
- pripravlja, ureja in lektorira različne dokumente,
- komunicira z računovodskim servisom,
- komunicira z domačimi in tujimi dobavitelji in tehnološkimi partnerji,
- pripravlja in pakira pošiljke za odpremo,
- razporeja in usklajuje sestanke in srečanja,
- pripravlja predstavitvene materiale,
- pomaga prodajnemu in tehničnemu osebju pri različnih podpornih nalogah ipd.
Kaj pričakujejo:
- najmanj tri leta delovnih izkušenj z zgoraj navedenimi nalogami,
- tehnična pismenost in poznavanje orodij MS Word, Excel in Outlook ter LinkedIn,
- znanje slovnice in obvladovanje pisnega slovničnega izražanja,
- zaželene izkušnje z delom z računovodskim programom Vasco,
- tekoče znanje angleškega jezika, zaželeno tudi nemškega in hrvaškega/srbskega,
- visoka stopnja samoorganiziranosti,
- komunikativnost, natančnost, hitrost in zanesljivost.
Kaj nudijo:
- Dolgoročno sodelovanje s 3 mesečnim poskusnim delom.
- Proaktiven in ambiciozen kolektiv.
- Mentorstvo in uvajanje v delovno mesto.
- Stimulativen sistem nagrajevanja.
- Strokovni razvoj z možnostjo izpopolnjevanja.
- Zaposlitev neposredno pri naročniku.
Prijavo in življenjepis pošljite ne prijave@katalea.si