Naš naročnik je podjetje, ki je v šestih letih postavilo eno najbolj prepoznavnih blagovnih znamk v Sloveniji, predvsem zaradi svoje odzivnosti, kreativnosti in udarnega pristopa na trgu. S tem, ko rastejo in se širijo se je povečala tudi njihova potreba po uspešnih in zanesljivih posameznikih, ki bi jim delo skrbnika ključnih strank predstavljalo nov izziv za dosego svojih kariernih ciljev.
Za njih torej iščemo Skrbnika ključnih strank (junior) m/ž
Naloge in odgovornosti:
- administrativna dela (priprava pogodb, aneksov, itd.),
- komunikacija s poslovnimi partnerji,
- aktivno spremljanje konkurence,
- realizacija pripravljenih projektov,
- sodelovanje z drugimi oddelki podjetja,
- skrb za spletno stran, digitalni marketing,
- pripravljanje prodajnih analiz, itd.
Zahtevana izobrazba:
V., VI/1., VI/2., VII.
Zahtevane delovne izkušnje:
1 – 3 let
Pričakovanja:
- predvsem natančnost in doslednost pri izvajanju nalog po navodilih nadrejenega,
- organizacijske sposobnosti,
- kreativnost pri iskanju novih, inovativnih poti oglaševanja in prodajnih vizij,
- samostojnost pri delu in razmišljanje izven ustaljenih okvirov,
- poznavanje osnov poslovne komunikacije,
- suverenost, ambicioznost, samoiniciativnost, fleksibilnost ter željo po novih izzivih ter izkazovanju svojega znanja, izkušenj in sposobnosti,
- poznavanje področja internetnega poslovanja in prodaje,
- občutek za skupinsko delo in zmožnost delovanja v timu,
- zaželeno znanje tujih jezikov (angleščina in hrvaščina),
- nenehno samoizobraževanje ter želja po izboljševanju in nadgrajevanju.
Ponujamo:
- zaposlitev za polni delovni čas,
- delo v dinamičnem, mladem in prijetnem kolektivu,
- interaktivno delo z ogromno priložnostmi za ustvarjalnost in izražanje lastnega potenciala,
Oblika zaposlitve ali sodelovanja:
Najprej zaposlitev za določen čas, ob obojestranskem zadovoljstvu za nedoločen čas.
Mesečno plačilo:
po dogovoru
Če ste se v opisu prepoznali, nam čimprej pošljite prijavo, skupaj z motivacijskim pismom za konkretno delovno mesto, preko elektronske pošte prijave@katalea.si. Za dodatne informacije smo na voljo na telefonski številki 031 302 386.
Prosimo, da v zadevi elektronskega sporočila navedete na katero delovno mesto se prijavljate (Junior skrbnik ključnih strank).