logo_edit5logo_edit5logo_edit5logo_edit5
  • Domov
  • O nas
  • AKTUALNI OGLASI
    • Oglasi po abecedi
  • Zaključeni projekti
  • Iskanje in izbor kadrov
  • Razvoj kadrov
    • Metoda ocenjevalnega centra
    • Redni letni razgovori
    • Usposabljanja in izobraževanja
  • Kadrovska administracija
  • Javni razpisi
✕

ADMINISTRATIVNI REFERENT M/Ž.

  • Domov
  • Oglasi - zaključeno
  • ADMINISTRATIVNI REFERENT M/Ž.

Za našega naročnika iz Ljubljane, vodilno podjetje v svoji dejavnosti, z uveljavljeno in prepoznavno blagovno znamko iščemo ADMINISTRATIVNEGA REFERENTA M/Ž.

OPIS DELOVNEGA MESTA

Naloge in odgovornosti

  • Svetovanje in podpora strankam preko telefona in elektronske pošte.
  • Reševanje reklamacij.
  • Pošiljanje obvestil skupinam uporabnikov.
  • Spremljanje ponudb in cen konkurence in na trgu na splošno
  • Preverjanje ponudnikov glede korektnosti izvajanja pogodbenih določil
  • Analiza prodaje ponudb in ugotavljanje razlogov ob slabi prodaji
  • Spremljanje izgleda internetnega portala naročnika in opozarjanje na pomanjkljivosti.
  • Klicanje baze obstoječih ponudnikov z namenom aktualiziranja obstoječe baze ponudnikov in ažuriranje podatkov v CRM in hkrati obnovitve pogodb za ponovno objavo že dogovorjenih ponudb.
  • Priprava pogodb in komunikacija tako s slovenskimi kot tujimi poslovnimi partnerji po nalogu svoje vodje.
  • Priprava prezentacij s kratkim povzetkom vsebine vseh partnerskih oglaševalskih medijev za tržnike.
  • Pisanje in ažuriranje tekstov ponudb.
  • Administrativna in organizacijska dela dodeljena po nalogu svoje vodje
  • Nadomeščanja drugih oddelkov v času dopustov in odsotnosti

Delovni čas

polni delovni čas

PRIČAKUJEMO

Od kandidata pričakujemo:

  • Vsaj 3-4 leta delovnih izkušenj, od tega vsaj 2 leti v klicnem centru ali centru za pomoč uporabnikom
  • Aktivno (ustno in pisno) znanje angleškega jezika
  • Aktivno (ustno in pisno) znanje hrvaškega jezika
  • Zaključena najmanj srednješolska izobrazba
  • Aktivno obvladovanje dela z računalnikom
  • Programi: Excel, Outlook, Word, Google docs
  • Zahtevane lastnosti: sposobnost večopravilnosti, prilagodljivost, proaktivnost, organiziranost, samostojnosti in natančnost
  • Bivališče v Ljubljani ali bližnji okolici.
  • Zaposlitev se sklene za določen čas, možnost kasnejšega podaljšanja za nedoločen čas
  • Dobro delovanje v timu in hkrati dobra sposobnost samostojnega dela
  • Odgovorno in lojalno obdelovanje zaupnih podatkov
  • Sposobnost prenašanja obremenitev zaradi opravljanja delovnih nalog

PONUJAMO

Delovno mesto ponuja:

  • Redno in stimulativno plačilo (zagotovljena osnova + nagrada po dogovoru)
  • Delovni čas od 9. do 17. ure
  • Delo v mladem in dinamičnem kolektivu

Oblika zaposlitve ali sodelovanja

zaposlitev za določen čas

Sorodne objave

26. februarja, 2025

PRODUKTNI VODJA M/Ž – Savinjsko-šaleška regija


Preberi več
11. februarja, 2025

VODJA PROJEKTOV / STROJNI PROJEKTANT (M/Ž) – GORENJSKA


Preberi več
21. januarja, 2025

POMOČNIK DIREKTORJA (m/ž) Lokacija dela: Kitajska


Preberi več

KataleaConsulting d.o.o.

Cesta na Okroglo 7
4202 Naklo
Slovenia

Kontaktni podatki

info@katalea.si
+386 31 410 600
+386 31 302 386
+386 4 510 64 41

O nas

Z ekipo lastnih strokovnjakov ter slovenskih in mednarodnih zunanjih sodelavcev skrbimo za celovite rešitve na kadrovskem področju.
© 2018 - 2022 Katalea Consulting
  • Pogoji zasebnosti
  • Piškotki
  • Izjava o varstvu podatkov
  • Stran ni prevedena
  • Pogoji zasebnosti
  • Piškotki
  • Izjava o varstvu podatkov