logo_edit5logo_edit5logo_edit5logo_edit5
  • Domov
  • O nas
  • AKTUALNI OGLASI
    • Oglasi po abecedi
  • Zaključeni projekti
  • Iskanje in izbor kadrov
  • Razvoj kadrov
    • Metoda ocenjevalnega centra
    • Redni letni razgovori
    • Usposabljanja in izobraževanja
  • Kadrovska administracija
  • Javni razpisi
✕

ADMINISTRATIVNI REFERENT M/Ž.

  • Domov
  • Oglasi - zaključeno
  • ADMINISTRATIVNI REFERENT M/Ž.

Za našega naročnika iz Ljubljane, vodilno podjetje v svoji dejavnosti, z uveljavljeno in prepoznavno blagovno znamko iščemo ADMINISTRATIVNEGA REFERENTA M/Ž.

OPIS DELOVNEGA MESTA

Naloge in odgovornosti

  • Svetovanje in podpora strankam preko telefona in elektronske pošte.
  • Reševanje reklamacij.
  • Pošiljanje obvestil skupinam uporabnikov.
  • Spremljanje ponudb in cen konkurence in na trgu na splošno
  • Preverjanje ponudnikov glede korektnosti izvajanja pogodbenih določil
  • Analiza prodaje ponudb in ugotavljanje razlogov ob slabi prodaji
  • Spremljanje izgleda internetnega portala naročnika in opozarjanje na pomanjkljivosti.
  • Klicanje baze obstoječih ponudnikov z namenom aktualiziranja obstoječe baze ponudnikov in ažuriranje podatkov v CRM in hkrati obnovitve pogodb za ponovno objavo že dogovorjenih ponudb.
  • Priprava pogodb in komunikacija tako s slovenskimi kot tujimi poslovnimi partnerji po nalogu svoje vodje.
  • Priprava prezentacij s kratkim povzetkom vsebine vseh partnerskih oglaševalskih medijev za tržnike.
  • Pisanje in ažuriranje tekstov ponudb.
  • Administrativna in organizacijska dela dodeljena po nalogu svoje vodje
  • Nadomeščanja drugih oddelkov v času dopustov in odsotnosti

Delovni čas

polni delovni čas

PRIČAKUJEMO

Od kandidata pričakujemo:

  • Vsaj 3-4 leta delovnih izkušenj, od tega vsaj 2 leti v klicnem centru ali centru za pomoč uporabnikom
  • Aktivno (ustno in pisno) znanje angleškega jezika
  • Aktivno (ustno in pisno) znanje hrvaškega jezika
  • Zaključena najmanj srednješolska izobrazba
  • Aktivno obvladovanje dela z računalnikom
  • Programi: Excel, Outlook, Word, Google docs
  • Zahtevane lastnosti: sposobnost večopravilnosti, prilagodljivost, proaktivnost, organiziranost, samostojnosti in natančnost
  • Bivališče v Ljubljani ali bližnji okolici.
  • Zaposlitev se sklene za določen čas, možnost kasnejšega podaljšanja za nedoločen čas
  • Dobro delovanje v timu in hkrati dobra sposobnost samostojnega dela
  • Odgovorno in lojalno obdelovanje zaupnih podatkov
  • Sposobnost prenašanja obremenitev zaradi opravljanja delovnih nalog

PONUJAMO

Delovno mesto ponuja:

  • Redno in stimulativno plačilo (zagotovljena osnova + nagrada po dogovoru)
  • Delovni čas od 9. do 17. ure
  • Delo v mladem in dinamičnem kolektivu

Oblika zaposlitve ali sodelovanja

zaposlitev za določen čas

Sorodne objave

20. junija, 2023

Strojnik na komunalnem vozilu


Preberi več
12. junija, 2023

Terenski servisni tehnik


Preberi več
11. maja, 2023

.NET developer


Preberi več

KataleaConsulting d.o.o.

Cesta na Okroglo 7
4202 Naklo
Slovenia

Kontaktni podatki

info@katalea.si
+386 31 410 600
+386 31 302 386
+386 4 510 64 41

O nas

Z ekipo lastnih strokovnjakov ter slovenskih in mednarodnih zunanjih sodelavcev skrbimo za celovite rešitve na kadrovskem področju.
© 2018 - 2022 Katalea Consulting
  • Pogoji zasebnosti
  • Piškotki
  • Izjava o varstvu podatkov
  • Stran ni prevedena
  • Pogoji zasebnosti
  • Piškotki
  • Izjava o varstvu podatkov