logo_edit5logo_edit5logo_edit5logo_edit5
  • Domov
  • O nas
  • AKTUALNI OGLASI
    • Oglasi po abecedi
  • Zaključeni projekti
  • Iskanje in izbor kadrov
  • Razvoj kadrov
    • Metoda ocenjevalnega centra
    • Redni letni razgovori
    • Usposabljanja in izobraževanja
  • Kadrovska administracija
  • Javni razpisi
✕

POSLOVNI ADMINISTRATOR M/Ž

  • Domov
  • Oglasi - zaključeno
  • POSLOVNI ADMINISTRATOR M/Ž

Za našega naročnika iz Ljubljane, vodilno podjetje v svoji dejavnosti, z uveljavljeno in prepoznavno blagovno znamko iščemo

POSLOVNEGA ADMINISTRATORJA M/Ž

Naloge in odgovornosti:

  • Poslovna administracija: Izdajanje, urejanje in arhiviranje računov in pogodb; Pobiranje jutranje pošte in sortiranje dokumentov (računi, pogodbe, kompenzacije, asignacije,…); Skeniranje in distribucija računov v programu Moj arhiv (MA); Postrežba gostov, ki pridejo na sestanek; Naročanje in nakup pisarniškega materiala in reprezentance; Odnašanje pošiljk na pošto; Skrb za pisarniške prostore (sodelovanje z najemodajalcem); Sodelovanje z zunanjim računovodstvom glede dokumentacije in plačil.
  • Kadrovska administracija: plače, potni nalogi, prisotnosti, prijave/odjave zaposlenih, skrb za zdravniške preglede, skrb za varstvo pri delu.
  • Potrjevanje plačil, plačevanje in komunikacija glede končnih obračunov, računov, plačil in stornacij.
  • Svetovanje in podpora strankam preko telefona in elektronske pošte, reševanje reklamacij, pošiljanje obvestil skupinam uporabnikov.
  • Pregled cen na trgu (katalogi, portali) in izdelava poročil.
  • Preverjanje pogodbenikov glede korektnosti izvajanja pogodbenih določil.
  • Pomoč direktorju pri izdelavi poročil in administraciji.
  • Ostala poslovno sekretarska, administrativna in organizacijska dela po nalogu svoje vodje.

Pričakovanja:

  • Najmanj 3. let-a izkušenj v administraciji in financah.
  • Znanje angleškega in hrvaškega jezika.
  • Zaključena najmanj srednješolska izobrazba.
  • Aktivno obvladovanje dela z računalnikom.
  • Programi: Microsoft Office, Google docs in podobno.
  • Zahtevane lastnosti: natančnost, prijaznost, samostojnost in organiziranost.
  • Lasten prevoz , izpit B kategorije.
  • Zaposlitev se sklene za določen čas 1 leta, možnost kasnejšega podaljšanja za nedoločen čas.
  • Dobro delovanje v timu in hkrati dobra sposobnost samostojnega dela.
  • Odgovorno in lojalno obdelovanje zaupnih podatkov.
  • Sposobnost prenašanja obremenitev zaradi opravljanja delovnih nalog.

Naročnik nudi:

  • Redno in stimulativno plačilo (zagotovljena osnova + nagrada po dogovoru).
  • Delovni čas od 9. do 17. ure.
  • Delo v mladem in dinamičnem kolektivu.

Vašo prijavo z življenjepisom in motivacijskim pismom pošljite na prijave@katalea.si.

Sorodne objave

20. junija, 2023

Strojnik na komunalnem vozilu


Preberi več
12. junija, 2023

Terenski servisni tehnik


Preberi več
11. maja, 2023

.NET developer


Preberi več

KataleaConsulting d.o.o.

Cesta na Okroglo 7
4202 Naklo
Slovenia

Kontaktni podatki

info@katalea.si
+386 31 410 600
+386 31 302 386
+386 4 510 64 41

O nas

Z ekipo lastnih strokovnjakov ter slovenskih in mednarodnih zunanjih sodelavcev skrbimo za celovite rešitve na kadrovskem področju.
© 2018 - 2022 Katalea Consulting
  • Pogoji zasebnosti
  • Piškotki
  • Izjava o varstvu podatkov
  • Stran ni prevedena
  • Pogoji zasebnosti
  • Piškotki
  • Izjava o varstvu podatkov