Za našega naročnika iz Ljubljane, vodilno podjetje v svoji dejavnosti, z uveljavljeno in prepoznavno blagovno znamko iščemo
POSLOVNEGA ADMINISTRATORJA M/Ž
Naloge in odgovornosti:
- Poslovna administracija: Izdajanje, urejanje in arhiviranje računov in pogodb; Pobiranje jutranje pošte in sortiranje dokumentov (računi, pogodbe, kompenzacije, asignacije,…); Skeniranje in distribucija računov v programu Moj arhiv (MA); Postrežba gostov, ki pridejo na sestanek; Naročanje in nakup pisarniškega materiala in reprezentance; Odnašanje pošiljk na pošto; Skrb za pisarniške prostore (sodelovanje z najemodajalcem); Sodelovanje z zunanjim računovodstvom glede dokumentacije in plačil.
- Kadrovska administracija: plače, potni nalogi, prisotnosti, prijave/odjave zaposlenih, skrb za zdravniške preglede, skrb za varstvo pri delu.
- Potrjevanje plačil, plačevanje in komunikacija glede končnih obračunov, računov, plačil in stornacij.
- Svetovanje in podpora strankam preko telefona in elektronske pošte, reševanje reklamacij, pošiljanje obvestil skupinam uporabnikov.
- Pregled cen na trgu (katalogi, portali) in izdelava poročil.
- Preverjanje pogodbenikov glede korektnosti izvajanja pogodbenih določil.
- Pomoč direktorju pri izdelavi poročil in administraciji.
- Ostala poslovno sekretarska, administrativna in organizacijska dela po nalogu svoje vodje.
Pričakovanja:
- Najmanj 3. let-a izkušenj v administraciji in financah.
- Znanje angleškega in hrvaškega jezika.
- Zaključena najmanj srednješolska izobrazba.
- Aktivno obvladovanje dela z računalnikom.
- Programi: Microsoft Office, Google docs in podobno.
- Zahtevane lastnosti: natančnost, prijaznost, samostojnost in organiziranost.
- Lasten prevoz , izpit B kategorije.
- Zaposlitev se sklene za določen čas 1 leta, možnost kasnejšega podaljšanja za nedoločen čas.
- Dobro delovanje v timu in hkrati dobra sposobnost samostojnega dela.
- Odgovorno in lojalno obdelovanje zaupnih podatkov.
- Sposobnost prenašanja obremenitev zaradi opravljanja delovnih nalog.
Naročnik nudi:
- Redno in stimulativno plačilo (zagotovljena osnova + nagrada po dogovoru).
- Delovni čas od 9. do 17. ure.
- Delo v mladem in dinamičnem kolektivu.
Vašo prijavo z življenjepisom in motivacijskim pismom pošljite na prijave@katalea.si.