logo_edit5logo_edit5logo_edit5logo_edit5
  • Domov
  • O nas
  • AKTUALNI OGLASI
    • Oglasi po abecedi
  • Zaključeni projekti
  • Iskanje in izbor kadrov
  • Razvoj kadrov
    • Metoda ocenjevalnega centra
    • Redni letni razgovori
    • Usposabljanja in izobraževanja
  • Kadrovska administracija
  • Javni razpisi
✕

POSLOVNI ADMINISTRATOR M/Ž

  • Domov
  • Oglasi - zaključeno
  • POSLOVNI ADMINISTRATOR M/Ž

Za našega naročnika iz Ljubljane, vodilno podjetje v svoji dejavnosti, z uveljavljeno in prepoznavno blagovno znamko iščemo

POSLOVNEGA ADMINISTRATORJA M/Ž

Naloge in odgovornosti:

  • Poslovna administracija: Izdajanje, urejanje in arhiviranje računov in pogodb; Pobiranje jutranje pošte in sortiranje dokumentov (računi, pogodbe, kompenzacije, asignacije,…); Skeniranje in distribucija računov v programu Moj arhiv (MA); Postrežba gostov, ki pridejo na sestanek; Naročanje in nakup pisarniškega materiala in reprezentance; Odnašanje pošiljk na pošto; Skrb za pisarniške prostore (sodelovanje z najemodajalcem); Sodelovanje z zunanjim računovodstvom glede dokumentacije in plačil.
  • Kadrovska administracija: plače, potni nalogi, prisotnosti, prijave/odjave zaposlenih, skrb za zdravniške preglede, skrb za varstvo pri delu.
  • Potrjevanje plačil, plačevanje in komunikacija glede končnih obračunov, računov, plačil in stornacij.
  • Svetovanje in podpora strankam preko telefona in elektronske pošte, reševanje reklamacij, pošiljanje obvestil skupinam uporabnikov.
  • Pregled cen na trgu (katalogi, portali) in izdelava poročil.
  • Preverjanje pogodbenikov glede korektnosti izvajanja pogodbenih določil.
  • Pomoč direktorju pri izdelavi poročil in administraciji.
  • Ostala poslovno sekretarska, administrativna in organizacijska dela po nalogu svoje vodje.

Pričakovanja:

  • Najmanj 3. let-a izkušenj v administraciji in financah.
  • Znanje angleškega in hrvaškega jezika.
  • Zaključena najmanj srednješolska izobrazba.
  • Aktivno obvladovanje dela z računalnikom.
  • Programi: Microsoft Office, Google docs in podobno.
  • Zahtevane lastnosti: natančnost, prijaznost, samostojnost in organiziranost.
  • Lasten prevoz , izpit B kategorije.
  • Zaposlitev se sklene za določen čas 1 leta, možnost kasnejšega podaljšanja za nedoločen čas.
  • Dobro delovanje v timu in hkrati dobra sposobnost samostojnega dela.
  • Odgovorno in lojalno obdelovanje zaupnih podatkov.
  • Sposobnost prenašanja obremenitev zaradi opravljanja delovnih nalog.

Naročnik nudi:

  • Redno in stimulativno plačilo (zagotovljena osnova + nagrada po dogovoru).
  • Delovni čas od 9. do 17. ure.
  • Delo v mladem in dinamičnem kolektivu.

Vašo prijavo z življenjepisom in motivacijskim pismom pošljite na prijave@katalea.si.

Sorodne objave

26. februarja, 2025

PRODUKTNI VODJA M/Ž – Savinjsko-šaleška regija


Preberi več
11. februarja, 2025

VODJA PROJEKTOV / STROJNI PROJEKTANT (M/Ž) – GORENJSKA


Preberi več
21. januarja, 2025

POMOČNIK DIREKTORJA (m/ž) Lokacija dela: Kitajska


Preberi več

KataleaConsulting d.o.o.

Cesta na Okroglo 7
4202 Naklo
Slovenia

Kontaktni podatki

info@katalea.si
+386 31 410 600
+386 31 302 386
+386 4 510 64 41

O nas

Z ekipo lastnih strokovnjakov ter slovenskih in mednarodnih zunanjih sodelavcev skrbimo za celovite rešitve na kadrovskem področju.
© 2018 - 2022 Katalea Consulting
  • Pogoji zasebnosti
  • Piškotki
  • Izjava o varstvu podatkov
  • Stran ni prevedena
  • Pogoji zasebnosti
  • Piškotki
  • Izjava o varstvu podatkov