Naš naročnik je uspešno slovensko podjetje z več kot dvajsetletno tradicijo prodaje različnih vrst pnevmatik in vulkanizerskega materiala. V svoj tim vabijo novega sodelavca, ki bo kot referent v pisarni imel vlogo asistenta komercialistom na terenu ter koordinatorja/logistika pri nabavi in prodaji izdelkov.
Naloge in odgovornosti:
- vodja pisarne in asistent prodajnikom na terenu,
- koordinator logistike pri nabavi in prodaji izdelkov,
- dnevna komunikacija z naročniki in dobavitelji,
- skrb za nemoteno dobavo,
- skrb za podporo prodajni ekipi,
- sodelovanje pri pripravi ponudb in prijav za razpise,
- priprava cenikov in reklamnih materialov,
- priprava različnih analiz za potrebe vodstva podjetja.
Zahtevane delovne izkušnje:
4 – 5 let
Pričakujemo:
- da imate vsaj srednješolsko izobrazbo,
- se dobro znajdete v Excelu (obvladovanje večje količine podatkov, vrtilne tabele, itd.), se dobro znajdete v Google Adwords, ni vam tuj MailChimp,
- znate dobro angleško, znanje drugega tujega jezika je prednost,
- je vaša kariera zaznamovana z mešanico izkušenj iz nabave, prodaje in administracije,
- ste dobro organizirana oseba, znate postavljati prioritete,
- ste pri svojem delu zelo natančni, a ob enem hitri,
- radi prispevate k dobremu vzdušju v kolektivu.
Ponujamo:
- zaposlitev za nedoločen čas s 3-mesečnim poskusnim delom,
- polni delovni čas,
- stimulativno plačilo.
Če ste se v opisu prepoznali, nam pošljite prijavo čimprej prek spodaj ponujene e-prijavne možnosti portala mojazaposlitev.si ali elektronske pošte prijave@katalea.si najpozneje do 5. 11. 2018. Kontaktna oseba: Renata Miklavčič, 031 302 386